Wieder sehr sehr gut ...Hallo Bianca und Jambo an alle welche bei Dir arbeiten,Rasta,Kitaou ? Patrick,alle Kellner,Cleaner usw... ich freue mich aufs Wiedersehen, diese Anlage ist wahrscheinlich die schönste und Ruhigste...einfach nur zu empfehlen und diesmal wars noch besser als beim ersten Mal.Essen Trinkeen ,Pool alles echt Top ! See you soon !
Our Guestbook
In our ongoing effort to continuously improve our service, we rely on feedback from our guests. Many of them have shared their impressions in our guestbook, which you will find below the form.
We would be delighted if you would also take a few minutes to let us know how you enjoyed your stay with us. Completing the form only takes a few moments.
Thank you very much!
